Założenia akcji społecznej „Lokal z dobrą wodą”
Cel: Promocja chrzanowskiej wody, zachęcenie mieszkańców do picia wody prosto z kranu, promocja lokali gastronomicznych, hoteli, hosteli oraz miejsc użyteczności publicznej, które stawiają na ekologiczne i zdrowe rozwiązania.
Główne założenia: Klienci „Lokalu z dobrą wodą” mogą otrzymać za darmo dowolną ilość kranówki.
Korzyści dla partnerów akcji:
- Otrzymanie prestiżowego wyróżnienia „Lokalu z dobrą wodą” wraz z certyfikatem
- Oznakowanie miejsca logiem „Lokal z dobrą wodą” oraz informacją, że w tym lokalu serwowana jest najwyższej jakości woda z chrzanowskich wodociągów
- Promocja sieci „Lokali z dobrą wodą” w mediach i internecie przeprowadzane przez Wodociągi Chrzanowskie we współpracy z agencją PR
- Promocja lokalu jako partnera akcji, na oficjalnym fanpage’u Wodociągów Chrzanowskich, stronie internetowej oraz planowanych publikacjach tematycznych
- Wizerunek miejsca przyjaznego klientom, proekologicznego i wpisującego się w europejskie trendy
- Wykonanie bezpłatnego badania próbek wody z lokalu w akredytowanym laboratorium Wodociągów Chrzanowskich